Doom a fost lansat acum 2 luni pe console și PC și a zguduit industria de jocuri. Un joc axat pe single-player, cu o campanie intensă și lungă (pentru care, teoretic, ”nu există interes”, după spusele altor companii mari), marea majoritatea a gamerilor l-a iubit de-a dreptul (până și nouă ne-a plăcut). Iar acum, cei de la id și Bethesda ne dau încă un motiv să le iubim ”copilașul”.
Cea mai nouă actualizare, lansată chiar ieri, oferă posibilitatea de a folosi noul API Vulkan în loc de acum depreciatul OpenGL. Momentan, suportul pentru Vulkan este încă în Beta, iar Vulkan nu funcționează pe seria GTX 600 de la nVidia, dar utilizatorii de plăci video AMD moderne pot vedea creșteri de până la 50% a ratei de cadre. Cei nehotărâți (cel puțin cu plăci video AMD) acum nu mai au motiv să se teamă de performanță. Dar nu ne credeți pe cuvânt, aruncați un video peste acest video demonstrativ. Se poate vedea în cel de-al doilea video că și plăcile de la Nvidia beneficiază de o creștere a FPS-urilor (mult mai mică decât cea a plăcilor AMD, dar aceasta există și se poate observa).