Cel mai popular joc al momentului, Fortnite, își va face în curând apariția în China. Publisher-ul jocului va fi Tencent, companie care în mod ironic se ocupă și de versiunea mobilă a rivalului – PlayerUnknown’s Battlegrounds.
Fortnite Battle Royale este un joc free to play, lansat în luna iulie a anului 2017. Interesul jucătorilor pentru acest joc a crescut din ce în ce mai mult, astfel că în luna ianuarie 2018, jocul fusese descărcat de peste 40 milioane de persoane. Momentan Fortnite este disponibil pe PC, PlayStation 4, Xbox One și pe dispozitivele mobile ce folosesc iOS. Lansarea pe iOS a avut loc de curând, dar jocul a reușit să aducă venituri de aproape 25 milioane de dolari din microtranzacții în prima lună de când a fost disponibil pe App Store.
Compania chineză Tencent deține 40% din Epic Games, dezvoltatorul jocului Fortnite. Tencent se va ocupa de publicarea jocului în China și este pregătită să investească peste 15 milioane de dolari în esports atât în China cât și pe plan internațional.
Reprezentanții jocului încă nu au anunțat o dată de lansare oficială a jocului în China, dar cu siguranță numărul jucătorilor va bubui odată cu intrarea acestuia pe piața răsăriteană.
Fortnite este unul dintre cele mai vizualizate jocuri pe twitch. De curând, streamerul Ninja a reușit să stabilească un nou record pe platforma de streaming. Peste 667,000 de persoane l-au urmărit pe Ninja în timp ce se juca Fortnite.