PlayerUnknown’s Battlegrounds rămâne în topul preferințelor gamerilor și în vara aceasta. Conform SuperData aproximativ 4,7 milioane de exemplare au fost vândute luna iunie, jocul fiind disponibil la prețul redus de 19,99 euro.
PUBG are peste 400 milioane de jucători, cea mai mare parte dintre aceștia jucând versiunea mobilă a jocului.
PUBG – peste 400 milioane de jucători și disponibil la preț redus
Momentan PlayerUnknown’s Battlegrounds are trei hărți, iar odată cu lansarea celei de-a treia, Sanhok, dezvoltatorii au lansat și primul Battle Pass ce a durat 30 de zile. În timpul Battle Pass-ului, jucătorii au putut să deblocheze anumite obiecte cosmetice în timp ce făceau level, nivelul maxim ce putea fi atins fiind 30.
Noua hartă, Sanhok, a fost primită foarte bine de către fanii jocului de tip Batte Royale. Harta mai mică a reușit să ‘forțeze’ jucătorii să se întâlnească mai rapede și să se lupte, oferind jucătorilor un gameplay mai alert și mai scurt decât deobicei.
Sanhok este o insulă inspirată după diverse locații din Asia de Sud Est (Thailanda și Filipine) și are o suprafață totală mult mai mică decât celelalte două harți, de doar 16 kilometri pătrați (Erangel și Miramar au o suprafață de 64 km pătrați). Dezvoltatorii jocului își propun să scoată și o hartă cu zăpadă, tot în anul 2018.