Rivalitatea dintre Battlefield și Call of Duty a existat întotdeauna. Activision (treyarch/infinity ward) și Electronic Arts (DICE) au încercat mereu să scoată pe piață shooter-ul mai bun. Fanii celor două companii sunt mai mult sau mai puțin în relații de conflict și nu adesea apar discuții aprinse între cele două tabere.
Conflictul a luat și mai mare aploare după ce a fost anunțat Call of Duty: Infinite Warfare. Ultimul joc din seria Call of Duty a ajuns să aibă milioane de dislike-uri pe Youtube ,iar trailerul de la Battlefield 1 este unul dintre cele mai apreciate clipuri de pe Youtube.
Se pare că se adeverește ceea ce se zice despre publicitate – “Any publicity is good publicity”, și chiar dacă Infinite Warfare a fost criticat dur în mediul online, jocul a reușit să fie cel mai vândut titlu din 2016. Bineînțeles, pe locul 2 se află Battlefield 1.
Seria Call of Duty a vândut mereu zeci de milioane de unități și a generat venituri pe măsură. Black Ops III a fost cel mai vândut joc din 2015, iar Call of Duty: Advanced Warfare cel mai vândut joc din 2014.
Topul celor mai vândute jocuri din 2016 a fost realizat de către NPD Group, una dintre cele mai mari firme de cercetare de piață din lume. Studiul cuprinde date din SUA.
Cum poate un joc atât de “hated” să fie cel mai vândut joc din 2016? Hmm.. poate că nu e chiar așa de rău (smiley face). Sincer, nu văd rostul atâtor discuții de genul care joc e mai bun, care e mai prost. Ambele titluri sunt OK și fiecare dintre ele se adresează pentru un anumit public.