Trailer-ul Call of Duty Infinite Warfare a apărut pe Youtube acum 2 săptămâni, mai exact pe 2 mai 2016. Jocul nu a fost prea bine primit de fani, iar astăzi, la două săptămâni distanță, trailer-ul Call of Duty Infinite Warfare are 2.329.529 de dislike-uri pe Youtube. (cifră existentă la momentul redactării acestui articol)
Cel mai detestat videoclip de pe Youtube este în momentul de față piesa Baby, a lui Justin Bieber, care are peste 6 milioane de dislike-uri. Sincer, nu cred că trailer-ul Call of Duty va reuși în viitorul apropiat să depășească piesa.. Dar, cine știe?
De ce a ajuns trailer-ul unui joc video să fie unul dintre cele mai detestate clipuri de pe Youtube? Poate din cauză că seria Call of Duty nu mai e ce a fost. Țin minte cât de fain era să joc titlurile vechi: Call of Duty 1 și 2, World at War, Modern Warfare.. Avea jocul un feeling, nu știu, era pur și simplu frumos.. Acum însă nu mai văd Call of Duty la fel. Cei de la Activision își scot jocul pe bandă rulantă, an de an, să facă bani.
Am cumpărat și Ghosts, și Advanced Warfare, nu cred că am jucat mai mult de 2-3 ore. Nu am văzut diferența între ele și Black Ops 2, sau Modern Warfare 3. Același gameplay în multiplayer, singurul lucru diferit au fost campaniile. Woaaaw.. plătesc 60 euro pe an ca să completez niște misiuni în maxim 5-6 ore? Ca multiplayer am jucat Modern Warfare 3 cel mai mult, peste 200-300 de ore. Iar apoi mi-am luat Black Ops II (și pe ăsta l-am jucat vreo 100 de ore). Recunosc, era același gameplay în multiplayer, dar mi-a plăcut pentru că ma jucam cu prieteni..

Cred că totuși a existat un hate campaign pe net adresat lui Call of Duty Infinite Warfare. De ce toată lumea s-a trezit acum să îi hate-rească așa de mult? De ce nu au făcut-o anul trecut când au lansat Black Ops 3? Oricum nu prea văd diferența între ultimele 4-5 titluri Call of Duty..
Battlefield 1 a fost anunțat la câteva zile distanță față de Call of Duty Infinite Warfare. Trailer-ul lor este în momentul de față cel mai apreciat trailer al unui joc pe youtube. Îi apreciez pe cei de la DICE pentru că duc Battlefield în Primul Război Mondial, deși nu sunt fan al politicii lor de marketing cu 5-10 DLC-uri pe lângă jocul principal.