Call of Duty WW2 s-a lansat săptămâna trecută pe 3 noiembrie și este disponibil pe PC, PlayStation 4 și Xbox One. Jocul a reușit să aducă venituri de peste 500 milioane de dolari în primele trei zile de la lansare.
Call of Duty WW2 s-a vândut mai bine decât Infinite Warfare (penultimul joc din serie, lansat în 2016). Peste jumătate de miliard de dolari a reușit să strângă cei de la Activision Blizzard în primele trei zile de la lansare.
“Ne-am provocat jucătorii să se pregătească de luptă și văd că au răspuns chemării noastre. Un număr imens de oameni au cumpărat jocul atât pe PC cât și pe console. În opening weekend am reușit să atingem venituri mai mari decât Thor: Ragnarok’s. Suntem hotărâți să susținem comunitatea cu updateuri continue și conținut nou.” a declarat Eric Hirshberg, CEO Activision.
Noul joc din seria Call of Duty este a fost săptămâna trecută locul 1 la vânzări atât în Marea Britanie cât și în Statele Unite ale Americii.
Dacă e să ne luăm după cifrele celor de la Activision și prețul jocului (60 euro) putem constata că aproximativ 8 milioane de playeri au decis să achiziționeze Call of Duty WW2 în primele zile de la lansare.
Evident, și eu am jucat noul CODWW2 și sunt destul de mulțumit. Deși campania singleplayer este destul de scurtă (lucru cu care ne-am cam obișnuit la CoD), mi-a plăcut gameplay-ul (80% dintre inamici i-am omorât cu Kar98, ca și în PUBG) și povestea. Cel mai mult mi-a plăcut misiunea undercover :).