Seria Call of Duty reușește să-și mențină poziția de lider pe piața jocurilor video. Call of Duty: WWII este cel mai bine vândut joc din 2017, reușind să aducă companiei Activision venituri de peste 1 miliard de dolari.
Call of Duty: WW2 a fost unul dintre cele mai așteptate jocuri ale anului 2017 și un adevărat succes comercial pentru Activision. Noul joc Call of Duty a adus venituri de peste 500 milioane de dolari în doar primele trei zile de la lansare.
Eric Hrishberg, directorul executiv al Activision a declarat:
“Call of Duty este franciza numărul 1 în preferințele gamerilor de pe console în America de Nord pentru o perioadă de șase ani consecutivi. În ultimii 9 ani, seria Call of Duty a fost de 8 ori cea mai populară franciză de jocuri video la nivel global.”
Call of Duty: WWII s-a lansat pe 3 noiembrie 2017 și este disponibil pe PC, PlayStation 4 și Xbox One. Reprezentanții companiei Activision au declarat că noul Call of Duty este cel mai bine vândut joc de pe generația actuale de console (Xbox One și PlayStation 4).
Numărul exact de copii Call of Duty: WWII vândute nu a fost dat publicității, dar conform datelor de pe SteamSpy aproximativ 700,000 de oameni dețin Call of Duty: WWII în biblioteca lor virtuală de jocuri pe Steam. Dacă ar fi să luăm prețul ediției standard de 60 de dolari putem calcula că pe PC jocul a adus venituri de aproximativ 45 milioane de dolari. Destul de puțin, dar se pare că “grosul” a venit de pe versiunile de Xbox One și PlayStation 4 a jocului.
Și acum e posibil să vină cineva și să zică: “Dar anul 2017 încă nu e gata, iar PUBG are 25 milioane de jucători, mai mulți decât Call of Duty: WW2”. Da, e adevărat, PlayerUnknown’s Battlegrounds are aproximativ 25 milioane de utilizatori, jocul costă 30 de euro, deci vânzările totale până acum sunt undeva de 750 milioane de euro. Nu prea cred că reușesc să bată miliardul de dolari a celor de la Activision până la finalul lui 2017.
Anul trecut, în 2016, Call of Duty: Infinite Warfare a fost cel mai bine vândut joc video, în ciuda controverselor provocate de joc și a hate-ului meritat sau nemeritat de care a avut parte.
Compania Activision s-a bucurat de un succces imens și cu alte jocuri precum Destiny 2, Crash Bandicoot N. Trilogy.