Cu siguranță 2017 a fost un an bun pentru dezvoltatorii jocului PlayerUnknown’s Battlegrounds. Peste 30 de milioane de oameni au achiziționat titlul și au ales să îi ofere votul lor de încredere.
PlayerUnknown’s Battlegrounds s-a lansat săptămâna aceasta, după o lungă perioadă de early access. PUBG se dovedește a fi fără doar și poate cel mai popular joc al anului 2017. Jocul a intrat în Steam Early Access în martie, s-a lansat acum câteva zile și are deja peste 30 de milioane de utilizatori.
“Anul 2017 a fost cu adevărat unul fenomenal pentru PlayerUnknown’s Battlegrounds. Cu peste 30 milioane de jucători la nivel global (PC și Xbox One), datorăm succesul de care am dat dovadă comunitații. Pasiunea fanilor noștri ne-a inspirat pe noi totți și ne-a determinat să finalizăm experiența Battle Royale și să lansăm varianta full a jocului. Vom continua să aducem conținut pentru joc, inclusiv noi lootbox-uri, ce vor fi disponibile la începutul anului 2018.” a declarat directorul CH Kim
Cu scopul de a celebra lansarea jocului, Bluehole oferă un nou obiect în joc gratis. Este vorba despre un tricou “Winner Winner Chicken Dinner”. Acesta va fi disponibil tuturor jucătorilor ce vor intra în PUBG în următoarele săptămâni.
Versiunea 1.0 a PlayerUnknown’s Battlegrounds s-a lansat pe 21 decembrie și aduce o grămadă de noi features dar și optimizări. O nouă hartă este disponibilă, împreună cu noi arme, vehicule și nu numai. Vezi tot ce trebuie să știi despre PUBG 1.0, un articol în care explicăm tot ceea ce e nou în noua versiune a jocului.
Pe 12 decembrie, PUBG s-a lansat pe Xbox One și a reușit să strângă un număr uimitor de jucători și pe platforma celor de la Microsoft. Peste 1 milion de gameri au achiziționat varianta de Xbox One a jocului în primele 48 de ore de la lansarea de pe Xbox One. PUBG e cu adevărat un fenomen, le urăm succes în 2018 dezvoltatorilor, să sperăm că o să facă cât mai multe actualizări.